اخبار
محمدعلی بنی‫اسدی، علی خدايی و علی هاشمی‫ شهرکی داوران بخش تصویرگری شدند بازگشت

محمدعلی بنیاسدی، علی خدايی و علی هاشمیشهرکی به عنوان داوران بخش تصویرگری نخستین سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، نخستین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق در سه بخش عکاسی، پوستر و تصویرسازی از تاریخ ۱ تا ۱۹ دی ماه ۱۳۹۳ در رواق هنر برج میلاد برگزار می شود.

برهمین اساس داوران بخش تصویرسازی انتخاب شدند. محمدعلی بنیاسدی، علی خدایی و علی هاشمیشهرکی هیأت انتخاب و داوری بخش پوستر این سوگواره برعهده خواهند داشت که طبق برنامه پیشبینی شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ آذر ماه سال جاری آثار رسیده به این سوگواره را انتخاب و داوری خواهند کرد.

محمدعلی بنیاسدی علاوه بر تصویرگری بيش از ۸۰ عنوان ساليان متمادي تصویرگر مجله‌هایی مانند "کیهان بچه‌ها" و "سروش کودکان و نوجوانان" بوده است. وی داراي مدرک مجسمهسازی از هنرستان کمال الملک، مدرک انیمیشن از کانون پرورش فکری کودکان، کارشناسی هنرهای تجسمی از دانشکده هنرهای ‌زیبا و کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشکده هنرهای‌ زیبای دانشگاه تهران است.

علي خدايي متولد ۱۳۳۸ تهران و فعاليت حرفهای خود را از سال ۱۳۶۵شروع کرد. همكاري با نشريات كودك، تدريس نقاشي به كودكان، ساخت انيميشن و تصويرسازي بيش از ۱۲۰ عنوان كتاب كودك و نوجوان در کارنامه اوست.

علی هاشمیشهرکی متولد ۱۳۵۷ و دارای مدرک کارشناسی ارتباط تصویری و کارشناسی ارشد تصویرسازی است. وی عضو انجمن فرهنگی هنری تصویرگران و در کارنامه خود علاوه بر مدیر عاملی انجمن فرهنگی هنری تصویرگران، تدریس در دانشگاه، پژوهشگر، نویسنده و مترجم مقالات تخصصی هنرهای تجسمی، مدیرهنری بیش از ۱۵۰جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان و دبیری چندین جشنواره در زمینه هنرهای گرافیک، کاریکاتور و تصویرسازی را برعهده داشته است

نخستین سوگواره سرخ و سیاه به رنگ عشق در سه بخش عکاسی، پوستر و تصویرسازی از تاریخ ۱ تا ۱۹ دی ماه ۱۳۹۳ در رواق هنر برج میلاد برگزار میگردد. شرکت کنندگان تا ۲۱ آذر ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت miladfestival.ir آثار خود را برای این سوگواره ارسال نمایند.

شرکت کنندگان تا ۲۱ آذر ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت miladfestival.ir آثار خود را برای این سوگواره ارسال کنند. 
تاريخ خبر:  1393/08/26