اخبار
جلسه هم اندیشی و هماهنگی سوگواره خیمه ها و نجواها برج میلاد تهران شب گذشته برگزار شد بازگشت


به گزار ش روابط عمومی برج میلاد تهران، جلسه هم انديشي و هماهنگی سوگواره خیمه ها و نجواها برج میلاد تهران شب گذشته (سه شنبه ٢٠ ابان ماه )در سالن وی آی پی برج میلاد تهران با حضور رييس هيات مديره مدير عامل برج ميلاد تهران و  جمعی از هنرمندان و مدیران آیيني برگزار شد.
در ابتدای این جلسه هنرمندان حاضر در جلسه از جمله آقایان حسین پارسایی- حسام الدین سراج-امیرحسین مدرس-نادر رجب پور-سعید داخ-مهدی توسلی-سید حسن تفرشی-علیرضا صالحی-محمد میرزمانی-مسعود زنده روح کرمانی-مهدی متوسلی و خانم ها فقیهه سلطانی- رویا بختیاری و تبسم هاشمی به توضیح نکات و نحوه اجرای برنامه های هنری خود در این سوگواره پرداختند .
در ادامه دکتر محمود عزیزی به بی نظیر بودن سوگواره عاشورایی هنر ایرانی  اشاره کرد و گفت: توسعه اقتصادی کشور اگر همراه با توسعه فرهنگ و هنر نباشد یک پیکره همیشه مریض باقی خواهد ماند.



او اضافه کرد : مهمترین وظیفه شهرداری ها توجه و پرداخت به روح شهر است و مجموعه شهرداری اگر چه مسئولیت مستقیمی در حوزه فرهنگ و هنر ندارد با ورود به این حوزه تحولات مثبتی را در شهر تهران ایجاد کرده است.
در ادامه استاد رسول نجفیان ضمن تشکر از حمایت های مدیران شهری علی الخصوص مدیران برج میلاد تهران گفت: برگزاری سوگواره خیمه ها و نجواها  توجه به گنجینه های تاریخی و معنوی این سرزمین اصیل است
این هنرمند اضافه کرد:جای تاسف دارد که با دارا بودن گنجینه  بی پایان آواها و نواهای آیینی  حتی در دور افتاده ترین روستاهای کشور مداحان در ایام عزاداری به سراغ نواها و موسیقی های مبتذل لس آنجلسی میروند. 
در انتهای جلسه آقای دکتر شوشتری مدیرکل دفتر شهردار تهران و رئیس هیات مدیره برج میلاد تهران ضمن تشکر از حضور هنرمندان گفت:  برج میلاد محلی برای ارائه کارهای فاخر هنری و یک فضای تخصصی برای حضور هنرمندان رده اول کشور است.



شوشتری ضمن اعلام خبر راه اندازی تکیه بزرگ شهر در تپه های عباس آباد افزود:  شهرداری تهران با رویکردهای سه گانه فرهنگی خود در نظر دارد تا محصولات و برنامه های ارزشمند فرهنگی و هنری را به سبد کالای خانواده های تهرانی اضافه کند .
رییس هیات مدیره برج میلاد تهران هدف اجرای این گونه برنامه ها را در برج میلاد استفاده و بهره مندی تمامی شهروندان و حضور آنها در یادمان ملی دانست و ضمن دعوت از هنرمندان اضافه کرد درهای برج میلاد بر روی تمامی هنرمندان و اساتید فرهنگی و هنری جهت اجرای برنامه های فاخر و اصیل باز است.



www.tehranmiladtower.ir
تاريخ خبر:  1393/08/21